Marof



    Pozabili geslo?
Registriraj se!
26.09.2017 | 20:22    
  Vinarji
  Sommelierji
  Enologi
  Trsničarji
  Združenja
  Vinoteke
  Turizem
  Sorodno - dobrote
  Gostinci
  Spisek vin
  Zgodovina
  Sorte
  Vino x 100
  Zemljevid
  Ocenjevanja
  Letniki
  Kakovosti
  Vino k jedem
  Vino v kuhinji
  Strežba sommelierja
  Kozarci
  Zamaški
  Arhivi vin
  Pripomočki
  Vinogradnikov nasvet
  Enologov nasvet
  Tržnikov nasvet
  Sommelierjev nasvet
  Promocije
  Etikete
  Pravilniki
  Zakon
  Oglaševanje
  Embalaža
  Steklenice
  Vinski dogodki
  Ankete
  Fotogalerija
  Galerija etiket
  Galerija sort
  Press središče
  Naklonjeni
  Objavili so
  Vinoljubi
  Gostinci
  Vinarji
  Sommelierji
  Nagradna igra
  Pregovori
  Vinska kraljica
  Puzzle
  Karikatura
  Zdravljica
  Povezave
  Knjiga gostov

Status

Zavod
SloVino club
REVIJA PET ZVEZDIC
Pomurski sejem d.d.
www.sommelier-slovenije.si
Sommelier Selection
Zlati grič
Rogaška
VINsi
WEXIODISK
Strast Čokolade
   Slovino > Promocije

Promocije

Komuniciranje predstavlja eno bistvenih dejavnosti, ki omogoča obstoj in razvoj tako posamezniku kot organizaciji. Med številnimi oblikami komuniciranja na tem mestu omenjam predvsem organizacijsko komunikacijo, ki je predvidena s pravili organizacije, statusom ter vlogami udeležencev. Promocija ali tržno komuniciranje oziroma drugače imenovan splet trženjske komunikacije sestavlja pet poglavitnih dejavnosti:

  • Oglaševanje, ki je eno od petih orodij, ki jih podjetje uporablja za prenos sporočil, s katerimi prepričuje kupce. Z njim opredelimo vsako obliko plačanega neosebnega predstavljanja in promocije zamisli, ki jo plača proizvajalec.
  • Neposredno trženje, ki zajema komuniciranje z določenimi obstoječimi in možnimi odjemalci po pošti, telefonu ali na drug neoseben način ter ugotavljanje, kako se odzivajo. Narašča hitreje od trženja v prodajalnah, uporabljajo ga vse vrste organizacij.
  • Pospeševanje prodaje, ki pokriva pestro število kratkoročnih orodij za spodbujevanje trgov in prodajnega osebja. Stroški za pospeševanje prodaje v večini organizacij presegajo stroške za oglaševanje.
  • Odnosi z javnostmi prestavljajo eno od zelo pomembnih tržno komunikacijskih orodij. Ta element ima velike možnosti za izgradnjo prepoznavnosti in priljubljenosti kot tudi za repozicioniranje in zaščito izdelka. Osrednja orodja pri stikih z javnostjo so publikacije, dogodki, novice, govori in ostalo.
  • Osebna prodaja, kjer so zajeti osebni stiki z enim ali več kupci.

    Ravno tako kot pri ostalih elementih marketinškega spleta je tudi tukaj pomembno dejstvo, da vsebina tržnih komunikacij sledi izbrani konkurenčni poziciji izdelka, kar se odraža v ustrezni izbiri medijev in načinu komuniciranja.
    Pri upravljanju organizacijskega ugleda ima eno izmed bistvenih vlog tržno komuniciranje. Podjetje mora pri prodaji izdelka najti takšne oblike in kombinacije komunikacijskih aktivnosti, ki bodo prispevali pri ustvarjanju zaželenega ugleda in seveda rasti prodaje.

    Pred promocijo posameznega izdelka je treba cilje komuniciranja določiti v obliki pričakovanih rezultatov. Osnova za postavljanje ciljev komuniciranja pa so lahko samo jasno opredeljeni komunikacijski učinki, kot so na primer povečanje stopnje informiranosti potrošnika o izdelku.

    Vsaka posamezna organizacija bo pri promociji svojih izdelkov morala upoštevati nekatera temeljna načela promocije:

  • promocija naj ne bo usmerjena izključno k potencialnim strankam,
  • sporočilo naj bo po možnosti preneseno tudi vizualno,
  • sporočilo naj bo čim bolj enostavno,
  • sporočilo naj učinkuje na ljudi čim daljše časovno obdobje.

    Bistvo promocije je, da proizvajalci informiramo potrošnike o svojem izdelku, ki ga kot noviteto uvajamo na trg. Če želimo, da bi promocija dosegla svoj učinek, morajo praktiki in strategi s tega področja odrivati probleme in načrtovati programe in aktivnosti, ter jih izvesti in nato izmeriti njihovo učinkovitost. Pri uvajanju nove blagovne znamke vina na trg se je nujno posluževali predvsem posameznih elementov promocije kot so ekonomska propaganda (oglasi, katalogi), pospeševanje prodaje (s sejmi, vzorci, razstavami, prireditvami) in publiciteta (časopisni članki). Najpomembnejša aktivnost je sodelovanje na specializiranih sejmih doma in v tujini ter na posameznih ocenjevanjih. Koristiti je potrebno predvsem čimveč možnosti neposrednih prodajnih degustacij na maloprodajnih mestih in specializiranih pokušenj.

    Potrebujete pomoč na področju promocije vina? Naši strokovnjaki so vam na voljo.

    Brez odlašanja nas pokličite ali nam pišite:

    Zavod SloVino
    Oddelek vinskega marketinga
    Vinarska 14
    2000 Maribor
    02 2283030
    031766000
    marketing@slovino.com
  • E-vinske novice
    Trenutno je naročenih 9361 oseb

    Želite prejemati redna e-sporočila o novostih na vinskem področju in na Slovino straneh?
    Prijavite se na brezplačne e-vinske novice SloVino.com


    Aktualne objave
    10. Salon VinDel
     Objavljeno: 24.09.2017
    Hladilne posode za vino
     Objavljeno: 03.07.2017
    Sommelierski tečaji
     Objavljeno: 19.04.2017
    Sommelierska selekcija
     Objavljeno: 24.02.2016


    Anketa
    Belo vino
    Rdeče vino
    Rose
    Peneče vino
    Slajše vino


    .


    Iz knjige gostov
    Vpis-ogled

    Gut! Sehr schoen seite! ^^ Wirklich! :)
     Gost: Wikipedia | 30.04.2006 04:53


    Pregovor
    Če je vinjena glava, marsikaj iz srca priplava.
     Avtor/Vnosnik: Ljudski pregovor


    Statistika
    Registrirani uporabniki: 7624
    Naročniki E-vinske novice: 9360
    Objavljene novice: 5747
    Število pregovorov: 320
    Število fotografij: 1936
    Število objav v forumu: 35
    Število obiskov portala: 1169025


    Strast ČOKOLADE
    Oljarna KOCBEK
    KMETIJSKI-ZAVOD.SI
    Gastrogurman
    Sommelier Selection
    Zlati grič
    www.sommelier-slovenije.si
    VINsi



    Minister za zdravje opozarja: Prekomerno pitje alkohola škoduje zdravju!
    Copyright © 2001 - 2004 Slovino.com. Vse pravice pridržane
    Stran izdelal Boštjan Krajnc