Vaš oglas



    Pozabili geslo?
Registriraj se!
25.04.2017 | 18:32    
  Vinarji
  Sommelierji
  Enologi
  Trsničarji
  Združenja
  Vinoteke
  Turizem
  Sorodno - dobrote
  Gostinci
  Spisek vin
  Zgodovina
  Sorte
  Vino x 100
  Zemljevid
  Ocenjevanja
  Letniki
  Kakovosti
  Vino k jedem
  Vino v kuhinji
  Strežba sommelierja
  Kozarci
  Zamaški
  Arhivi vin
  Pripomočki
  Vinogradnikov nasvet
  Enologov nasvet
  Tržnikov nasvet
  Sommelierjev nasvet
  Promocije
  Etikete
  Pravilniki
  Zakon
  Oglaševanje
  Embalaža
  Steklenice
  Vinski dogodki
  Ankete
  Fotogalerija
  Galerija etiket
  Galerija sort
  Press središče
  Naklonjeni
  Objavili so
  Vinoljubi
  Gostinci
  Vinarji
  Sommelierji
  Nagradna igra
  Pregovori
  Vinska kraljica
  Puzzle
  Karikatura
  Zdravljica
  Povezave
  Knjiga gostov

Status

Zavod
SloVino club
Zlati grič
WEXIODISK
Strast Čokolade
VINsi
Ptujska klet d.o.o.
REVIJA PET ZVEZDIC
Pomurski sejem d.d.
Sommelier Selection
Rogaška
Praga 2017
Sommelierji priporočajo
Marof
pULLUS
pULLUS
Radenska
www.sommelier-slovenije.si
   Slovino > Embalaža

Embalaža

Embalaža je eden od ključnih in najmočnejših delov celovitega trženja posameznega izdelka. Nekoč je bila funkcija embalaže predvsem le ohranjanje in fizična zaščita izdelka. To so bili časi maloštevilne konkurence in zadovoljevanja osnovnih potreb kupcev. Veliko tržnikov je poimenovalo embaliranje kot peto prvino poleg cene, izdelka, prodajnih poti in tržnega komuniciranja. Večina tržnikov pa embalažo pojmuje kot sestavino strategije trženja izdelka. Embaliranje je dejavnost oblikovanja in izdelovanja škatle ali ovoja za izdelek. Embalaža je v današnjem času nekaj, kar nas spremlja na vsakem koraku. Kupci jo smatrajo kot nekaj, na kar so se navadili in če jo opazijo, sledi prvi nakup. Za proizvajalca je zasnova atraktivne in zaupanja vredne embalaže ena izmed ključnih stopnic k učinkoviti prodaji novega izdelka. Mnogi imenujejo embalažo kot »tihega prodajalca«. Na področjih, kjer je velika konkurenca, imajo veliko koristi od nje prodajalci. Premišljeno oblikovana embalaža zasenči konkurenčne izdelke na isti polici, še preden uspe potrošnik uporabiti razum in primerjati ostale podatke, predvsem ceno. Razvijanje učinkovite embalaže za nov izdelek zahteva kar nekaj odločitev. Najprej je potrebno ugotoviti naloge embalaže, med katere uvrščamo naslednje:

  • ujeti pogled potrošnika in ga obdržati,
  • predstaviti izdelek na prodajnem mestu,
  • razlikovati izdelek od podobnih izdelkov v korist našega,
  • namigniti potrošniku o koristih uporabe izdelka,
  • ustvariti pozitivno razliko do podobnih izdelkov,
  • zapeljati,
  • dati značaj izdelku,
  • dati status kupcu izdelka, ustvariti občutek nakupne vrednosti,
  • ugajati potrošniku tudi po nakupu izdelka.

    Naštete naloge nas napeljujejo na misel, da v bistvu značaj blagovne znamke odreja, kaj si bomo predstavljali pod njenim imenom, embalaža pa je tista, ki uteleša te neoprijemljive pojme. Pripomore v primeru, ko vsebine ne moremo otipati ali kako drugače videti, lahko pa vidimo embalažo. Koncept embalaže tako določi, kakšna naj bi bila embalaža in kaj bi naredila za določen izdelek. Tržniki morajo izdelati embalažo, jo funkcionalno in psihološko preizkusiti, da tako ugotovijo ali dosega želene koristi in ali bo dosegla cilje vpeljevanja novega proizvoda.
    Pri zasnovi embalaže prodajno uspešnega izdelka je potrebno združiti znanja marketinga, psihologije, oblikovanja in tehnologije. Pakiranje je integralni del strategije prodaje kot:

  • pomemben dejavnik oblikovanja ponudbe,
  • sredstvo za utrjevanje konkurenčne sposobnosti na trgu in za intenzifikacijo prodaje,
  • instrument komuniciranja na trgu,
  • dejavnik izboljševanja procesa tržne menjave,
  • dejavnik racionalnega poslovanja,
  • prvina oblikovanja podobe izdelka in proizvajalca oziroma izvajalca,
  • dejavnik onesnaževanja okolja.

    V procesu nastanka embalaže moramo upoštevati vsa našteta področja, saj z neupoštevanjem tržnih zakonitosti lahko z narejeno embalažo posredujemo napačno sporočilo na napačnem mestu. Brez zavedanja o razmišljanju potrošnika si proizvajalci ne znajo ustvariti zaupanja in planirati pravega časa za odločitev o nakupu. Oblikovanje brez razmišljanja, ki ne bo doseglo svojega namena in prevedlo sporočila v obliko in ki ne bo poudarilo vidnih razlik konkurence, bo izdelku znižalo občutek vrednosti in ustvarilo embalažo, ki ne bo vredna kvalitete izdelka. Paziti je potrebno tudi na tehnološke prijeme, da bo hkrati poskrbljeno za kakovostno izdelavo in zaščito izdelka.

    Potrebujete pomoč na področju vinskega marketinga? Naši strokovnjaki so vam na voljo.

    Brez odlašanja nas pokličite ali nam pišite:

    Zavod SloVino
    Oddelek vinskega marketinga
    Vinarska 14
    2000 Maribor
    02 2283030
    041 282177
    marketing@slovino.com
  • E-vinske novice
    Trenutno je naročenih 9337 oseb

    Želite prejemati redna e-sporočila o novostih na vinskem področju in na Slovino straneh?
    Prijavite se na brezplačne e-vinske novice SloVino.com


    Aktualne objave
    Vabilo: PRAGA 2017
     Objavljeno: 19.04.2017
    Sommelierski tečaji
     Objavljeno: 19.04.2017
    Sommelierska selekcija
     Objavljeno: 24.02.2016


    Anketa
    Belo vino
    Rdeče vino
    Rose
    Peneče vino
    Slajše vino


    .


    Iz knjige gostov
    Vpis-ogled

    I´m suprised in publishing of the pages from Czech SOMMELIER Wine Magazine. In the next issue will be continued. Please, contact me as soon as possible by e-mail, dear SloVino! All the best!
     Gost: Dr. Luboš BÁRTA | 02.05.2004 21:25


    Pregovor
    o steklenice, ljubice moje, zakaj se praznite.
     Avtor/Vnosnik: Moliere


    Statistika
    Registrirani uporabniki: 7605
    Naročniki E-vinske novice: 9336
    Objavljene novice: 5663
    Število pregovorov: 320
    Število fotografij: 1936
    Število objav v forumu: 35
    Število obiskov portala: 506171


    sommelierji priporočajo
    Gastrogurman
    VINsi
    Praga 2017
    Pullus
    Oljarna KOCBEK
    Strast ČOKOLADE
    www.sommelier-slovenije.si
    KMETIJSKI-ZAVOD.SI
    pULLUS
    Zlati grič
    Sommelier Selection
    pULLUS



    Minister za zdravje opozarja: Prekomerno pitje alkohola škoduje zdravju!
    Copyright © 2001 - 2004 Slovino.com. Vse pravice pridržane
    Stran izdelal Boštjan Krajnc